Historia

MasterPlan istnieje od 1991 roku.

W tym czasie pracowaliśmy dla 299 klientów

nasze KPIs

100% pewności, że projektem realizowanym dla Twojej firmy zajmie się albo jedno z nas albo oboje

4 książki branżowych naszego autorstwa

ponad 140 artykuły poświęcone obsłudze klienta, problematyce omnichannel, kwestiom rekrutacji

Czym siĘ wyróżniamy>

Jesteśmy butikiem doradczym.

Wszystkie działania doradcze i szkoleniowe prowadzimy osobiście.

U nas od samego początku wiesz, z kim masz do czynienia.

My

dr Marian J. Kostecki

dr Marian J. Kostecki

Partner

Marian jest twórcą, działającej od 1991 roku firmy doradczo-szkoleniowej MasterPlan. W latach 1995-96 prowadził własne centrum telemarketingu na zlecenie. Od lutego 2005, prezes Stowarzyszenia Managerów Call Center. Wcześniej współtworzył polskie Stowarzyszenie Telemarketingu (obecnie grupa telemarketingowa Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Twórca Akademii Telemarketingu. Autor książek Poradnik Telemarketera (Telemaster 1996), Telefoniczna rozmowa handlowa (moimzdaniem.pl 2006), Efektywność i skuteczność w call center (moimzdaniem.pl 2006). Glosariusz terminologii call center/help desk (Wydawnictwo Naukowe PWN 2007). W listopadzie 2009 Outsourcing Magazine uznał Mariana J. Kosteckiego jedną ze 100 najbardziej wpływowych osób polskiego outsourcingu.

Konsultant. Od 1996 roku prowadzi intensywną działalność doradczą dla nowo tworzonych oraz istniejących działów telefonicznych kontaktów z klientami (call centers). Wcześniej doradzał agencjom rządowym, przedsiębiorstwom produkcyjnym, szpitalom, firmom usługowym i handlowym, a take związkom zawodowym. Od początku istnienia konkursu Lider Wsparcia organizowanego przez Help Desk Institute do 2009 roku zasiadał w jego jury.

Specjalista ds. jakości systemów zarządzania. Marian J. Kostecki jest Audytorem Wiodącym EN 15838 oraz ISO 9001. Jest też Audytorem Wewnętrznym i Wdrożeniowcem oraz Trenerem Wiodącym EN 15838. W latach 2011-2012 pełnił funkcję The EN 15838 Global Certification Manager w ramach firmy SGS.

Szkoleniowiec i mówca. W szkoleniach zamkniętych (in-company) dra Kosteckiego uczestniczyło ponad 2500 pracowników marketingu, sprzedaży, obsługi klienta. Dr Kostecki prowadzi szeroką działalność edukacyjną, występuje na konferencjach i seminariach oraz prowadzi wykłady dla studentów. Zawsze dostaje najwyższe oceny uczestników.

Profesor biznesu. Marian J. Kostecki był profesorem biznesu w College of Business, Oregon State University oraz w College of Business, California State University, Sacramento. Uczył także na Wydziale Zarządzania (Uniwersytet Warszawski), Wydziale Socjologii (University of Virginia), Wydziale Nauk Politycznych (University of Connecticut) i w Polsko-Amerykańskiej Szkole Biznesu (Krakowskie Towarzystwo Przemysłowe). Był także stypendystą w State University of New York, Albany, New York oraz stypendystą (National Fellow) w Hoover Institution, Stanford University.

Badacz. Aktywnie uczestniczył w międzynarodowych projektach badawczych i konferencjach pod auspicjami między innymi, Międzynarodowej Organizacji Pracy (Genewa), Europejskiego Instytutu Zaawansowanych Badań w Zarządzaniu (EIASM, Bruksela) oraz Europejskiej Grupy Badań Organizacyjnych (EGOS). Projekty badawcze dr Kosteckiego były finansowane przez Departament Stanu USA, Agencję Informacyjną Stanów Zjednoczonych (USIA), Amerykańską Radę Stowarzyszeń Naukowych (ACLS), The Pew Charitable Trusts (Filadelfia, USA), Radę Badań w Naukach Społecznych (SSRC, Wielka Brytania), Szwedzką Królewską Akademię Umiejętności i Polską Akademię Nauk.

Autor. Dr Kostecki jest autorem/współautorem sześciu książek (w tym dwu po angielsku i jednej po hiszpańsku) i ponad pięćdziesięciu artykułów naukowych opublikowanych w sześciu językach. Jego artykuły poświęcone rynkowi call center, funkcjonowaniu call centers, telemarketingowi i sprzedaży znaleźć można w miesięcznikach „Modern Marketing”, „Aida Media”, „Marketing Polska”, „Marketing Serwis”, „Marketing w Praktyce”, „Impact”, „SalesPower” i „świat Okularów”.

Laureat nagrody POLCUL Foundation, Australia za wkład w niezależną kulturę.

dr Zaneta Ptak-Kostecka

dr Żaneta Ptak-Kostecka

Partner

Żaneta jest psychologiem biznesu, absolwentką Wydziału Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego, gdzie także obroniła pracę doktorską. poświęconą analizie przypadków (case study analysis) w dydaktyce, badaniach i diagnozach.

W czasie swojej intensywnej kariery zawodowej była, między innymi, nauczycielem akademickim w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu we Wrocławiu. Przez kilka lat była trenerem-szkoleniowcem w Oriflame Poland. W latach 1999-2000 była szefem specjalizacji Marketing personalny w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych w Warszawie.

W ramach MasterPlanu zajmuje się przede wszystkim oceną potencjału menedżerskiego metodą Assessment Center, rekrutacjami grupowymi pracowników oraz rekrutacjami indywidualnymi managerów i specjalistów dla call centers, coachingiem dla kadry managerskiej oraz audytami rozmów telefonicznych i audytami funkcjonowania działów telefonicznych kontaktów z klientami.

Ukończyła program CoachWise Essentials, prowadzony zgodnie z najostrzejszymi reżimami kształcenia zawodowego dla coachów, sformułowanymi przez International Coach Federation (ICF). Ubiega się o uprawnienia ACC (Associated Certified Coach) w ICF. Obecnie skupia się na pracy z managerami średniego szczebla.

A oto kilka przykładów tematów i obszarów, w których można z powodzeniem wykorzystać coaching:

  • zmiany w karierze zawodowej, rozwój umiejętności: awans lub przygotowanie do awansu; zmiana pracy, nowy projekt, nowe zadania i wyzwania; konieczność znalezienia równowagi między celami zawodowymi i osobistymi;
  • współpraca i relacje zawodowe: problemy w relacjach z przełożonym lub zespołem współpracowników; budowanie autorytetu w sytuacji awansu, degradacji, objęcia nowej roli.