Listen2Discover™ – to wypracowana przez nas metoda diagnostyczna jakości procesów organizacyjnych w firmach posługujących kontaktami telefonicznymi z klientami. Polega ona na wykrywaniu praktycznych słabości procedur wewnętrznych call center dzięki zastosowaniu krytycznego odsłuchiwania zarejestrowanych rozmów telefonicznych.

Jej istotą jest to, że pozwala ona na identyfikację okazjonalnych i systematycznych niedogodności dla klientów, które wynikają:

Audyty kontaktów telefonicznych służyły następnie:


Realizacje


Najwięksi klienci dla których przeprowadzono takie audyty rozmów telefonicznych w ostatnich latach: WebDoctor (2013), Centrum Komunikacji z Mieszkańcami Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy (2012), Cardif ubezpieczenia (2011-2012), Inter Cars (2011), EuroTax (2009).


Porozmawiaj z nami


Napisz, zawierającego Twój numer telefonu, maila z propozycją terminu kontaktu. Oddzwonimy.